In i sistemi di lavatrice di tunnel, i presse di estrazione d'acqua sò pezzi impurtanti di l'equipaggiu cunnessi à l'asciugatrici. I metudi meccanichi chì adopranu ponu riduce u cuntenutu di umidità di i pasticci di lino in pocu tempu cù pocu costu energeticu, risultatu in un cunsumu d'energia più bassu per a finitura post-lavaggio in fabbriche di lavanderia. Questu ùn solu aumenta l'efficienza di l'asciugatrice, ma riduce ancu i tempi di asciugatura, chì altrimenti ponu impattu u rendiment di i sistemi di lavatrice di tunnel. Se una pressa d'estrazione d'acqua di CLM hè stallata per operare à una pressione di 47 bar, pò ottene un cuntenutu di umidità di 50%, chì hè almenu 5% più bassu di presse convenzionali.
Pigliate una fabbrica di lavanderia chì lava 30 tunnellate di linu à ghjornu per esempiu:
Calculate basatu annantu à u rapportu di asciugamani à lenzuola essendu 4: 6, per esempiu, ci sò 12 tunnillati di tovaglioli è 18 tunnillati di linu. Assumindu chì u cuntenutu di umidità di a tovagliola è a torta di lino hè ridutta da 5%, 0,6 tunnellate d'acqua pò evaporà menu per ghjornu durante l'asciugatura di l'asciugamani.
Sicondu u calculu chì una asciugatrice CLM steam-heated cunsuma 2,0 kg di vapuri per evaporà 1 kg d'acqua (livellu mediu, minimu 1,67 kg), u risparmiu di l'energia di u vapore hè di circa 0,6 × 2,0 = 1,2 tunnellate di vapuri.
L'asciugatrice CLM cunsumu 0,12 m³ di gas per evaporà 1 kg d'acqua, cusì u risparmiu energeticu di gas hè di circa 600 kg × 0,12 m³ / kg = 72 m³.
Questa hè solu l'energia risparmiata da e presse di estrazione d'acqua pesanti di un sistema di lavatrice di tunnel CLM in u prucessu di asciugatura. A riduzzione di u cuntenutu di l'umidità di i fogli è i coperchi di quilt hà ancu un grande impattu nantu à l'energia è l'efficienza di l'equipaggiu di stiratura.
Tempu di Postu: Settembre-10-2024