In l'ultimi anni, cù u crescente numeru di lavanderie chì anu sceltu sistemi di lavaggio à tunnel, e lavanderie anu ancu una cunniscenza più prufonda di e lavatrici à tunnel è anu acquistatu cunniscenze più prufessiunali, senza più seguità ciecamente a tendenza di cumprà. Sempre più lavanderie stabiliscenu u gradu di pulizia, l'alta efficienza, un tassu di danni più bassu, un cunsumu d'acqua è di vapore più bassu, ecc. Cum'è parametri è standard impurtanti per l'acquistu di unsistema di lavaggio a tunnel, in più di fà attenzione à u funziunamentu stabile di l'attrezzatura, quandu si compra a lavatrice à tunnel.
Un gran numeru di clienti chì anu acquistatu u sistema di lavaggio à tunnel da alcune marche in anticipu anu dichjaratu chì, in più di u risparmiu di manodopera, l'efficienza di l'usu attuale di u sistema di lavaggio à tunnel ùn hè micca migliurata, è u cunsumu d'acqua, elettricità è vapore ùn hè micca diminuitu. Ancu u tassu di danni hè aumentatu assai. Questu hè perchè i lavatori à tunnel di alcuni pruduttori di apparecchiature in a fase iniziale sò solu imitazioni cieche. Questi pruduttori di apparecchiature ùn capiscenu micca u principiu strutturale di l'apparecchiatura, risultendu in a produzzione di lavatori à tunnel chì causanu un gran numeru di danni à a biancheria, è ùn ponu truvà una bona suluzione, è ponu solu riduce ciecamente a pressione di a pressa per alleviare u fenomenu di danni à a biancheria di u cliente. Di cunsiguenza, u cuntenutu di umidità di a biancheria hè in costante crescita, u cunsumu di energia di vapore di i clienti hè in costante crescita, è l'efficienza di l'apparecchiature hè ancu in costante diminuzione.
L'efficienza di ulavatrice à tunnelè i danni à a biancheria sò strettamente ligati à a pressa d'estrazione di l'acqua. Sè a pressa in tuttu u sistema di lavaggio à tunnel ùn dà micca forza, tutta a lavaggio à tunnel ùn dà micca forza. Dunque, a pressa hè u core di tuttu u sistema. Analizeremu in prufundità perchè a pressa causerà danni à a biancheria da u disignu, a struttura è i principii per voi.
Caratteristiche di una bona pressa d'estrazione d'acqua
● Stabilità di a struttura
A struttura è a stabilità di a pressa: si basanu nantu à a struttura di a macchina, a cunfigurazione è u sistema idraulicu
● Tempu di spremitura
U tempu di pressatura di una torta di linu: determinà l'efficienza di pruduzzione di tuttu u sistema di lavaggio à tunnel
● Cuntenutu d'umidità
U cuntenutu d'umidità di u linu dopu esse statu pressatu: determinà se a lavanderia risparmia energia o micca
● Tassa di danni
Spremere a rottura di u tassu di rottura di a biancheria: cuntrollu di i costi è reputazione di a lavanderia.
Daremu un'analisi dettagliata di a quarta caratteristica. In termini di u tassu di danni di tutta a lavanderia, in più di i danni causati da a bavatura di u tamburu internu di a lavatrice à tunnel è l'invecchiamento di a biancheria, u restu duveria vene principalmente da i danni di upressa per l'estrazione di l'acquaQuandu si tratta di danni à a stampa, ci vole à capisce u principiu di funziunamentu di a stampa è a struttura di a stampa.
L'impostazioni improprie di i prugrammi di pressatura
Ci sò parechje ragioni per chì a pressa possa causà danni à a biancheria, è questu articulu si cuncentra nantu à i paràmetri impropri di u prugramma di pressa.
Attualmente, a maiò parte di a biancheria lavata da a lavanderia hè furnita da l'hotel, è i tipi di biancheria sò assai cumplessi. E lavanderie chì servenu l'hotel ponu avè solu 40-50 clienti d'hotel, mentre chì alcune più grande ponu serve più di centu. E specifiche di ogni biancheria, a densità di u tissutu è u materiale ùn sò micca listessi. Inoltre, fattori cum'è l'usu di u tempu è u gradu di vechju è novu sò assai diversi. Di cunsiguenza, i requisiti di a prucedura di stiratura sò assai alti.
Sè l'efficienza di a pressa hè alta, u cuntenutu d'acqua di a pressa di linu pressatu serà bassu. Utilizza principalmente u saccu d'acqua per pressà a superficia di u linu per l'estrusione, è l'acqua in u linu hè spremuta rapidamente per ottene u scopu di a disidratazione. U scaricamentu rapidu di l'acqua da l'internu di u linu pruducerà una pressione più grande nantu à u linu. Sè a qualità di tuttu u linu hè uniforme, sapemu da i testi chì ùn hè micca un prublema di stabilisce un tempu di pressa è un valore di pressione fissi per assicurà chì u dannu à u linu sia sottu cuntrollu.
In fatti, e specificazioni di u linu, a densità di u tissutu, u materiale, u tempu d'usu è u gradu d'invecchiamentu vechju è novu ùn sò micca listessi. À questu tempu, cù u listessu tempu è pressione, ùn ci hè manera di assicurà chì u linu pressatu ùn sia micca dannighjatu. ParechjilavanderiaI pruprietarii dicenu, chì hè a ragione per a quale a mo biancheria nova di zecca hè schiacciata ? A densità di a biancheria appena acquistata hè relativamente grande, è u fabricatore di biancheria hà fattu un trattamentu di dimensionamentu per fà chì a nova biancheria pare relativamente piatta. In questu mumentu, a nova biancheria hè permeabile, è a permeabilità ùn hè micca bona. Se a pressa pressurizza a biancheria in un cortu periodu di tempu, l'aria è l'acqua in l'internu di a tela ùn ponu esse scaricate in tempu. A causa di a relazione trà a pressione, danneggerà a biancheria.
Ancu s'ellu ùn ci era micca danni immediati, e fibre eranu digià dannighjate. Ancu s'è a permeabilità à l'acqua è a permeabilità à l'aria sò bone dopu un lavaggiu per un certu periodu di tempu, a vita di a biancheria serà ridutta perchè e fibre sò state dannighjate in a fase iniziale.
Soluzioni CLM
U sistema di stampa sceltu daCLMpò sceglie diverse procedure di pressa secondu a cumplessità di a biancheria. (A biancheria hè divisa in: asciugamani, lenzuola, copripiumini, federe, novi è vechji, cuttone, poliestere, mischiati, ecc.)
A durata di vita di u linu hè diversa, è a pressione chì u tissutu pò suppurtà hè diversa.
Ci sò diverse densità di tessuti di linu è prestazioni di scaricu, chì richiedenu ancu diverse azzioni per u cuntrollu.
Ci sò diverse densità di tessuti di linu chì necessitanu diverse azzioni per cuntrullà.
E presse CLM anu diversi metudi di pressatura per cuntrullà a rottura per questi fattori d'influenza. A pressa CLM hè divisa in una sezione di pre-pressatura è trè sezioni di pressione principali. Si pò sceglie sia a pre-pressatura sia a non pre-pressatura. Pò impostà cumpletamente diverse procedure di pressatura secondu i diversi tipi di biancheria in modu da riduce u tassu di danni à a biancheria.
❑ Pre-pressatura è pressatura principale
A funzione principale di a pre-pressatura hè: quandu a tela hè appena versata in u cestinu di a pressa, l'acqua hè di più, è hè irregulare. Una parte di a tela hè attaccata à a tramoggia. A pre-pressione pò esse impostata à una pressione assai bassa, è a pusizione currispondente per scaricà una grande quantità d'acqua è d'aria mentre si livella u tessutu irregulare. In questu ciclu, u saccu d'acqua ùn produce micca pressione.
Dopu, applicate a pressatura principale. A prima sezione hè u prucessu di u secondu drenaggiu è scaricu, è a pusizione di u saccu d'acqua deve esse pressata attraversu u foru di scaricu di u cestinu di a pressa per svuotà basicamente una grande quantità d'acqua è aria da a biancheria. Stu passu pò sceglie di piantà per prutege a biancheria. Una bassa velocità è una bassa pressione devenu esse assicurate per sprime l'umidità adsorbita nantu à a biancheria. In questa fase, a biancheria hè pressata strettamente cù una pressione lenta per evità di rompe a biancheria in a fase di alta pressione, mentre si sprime una grande quantità di umidità adsorbita in a biancheria.
Quandu u saccu d'acqua di a seconda tappa righjunghji una certa pressione, passa à a terza tappa per a preservazione di a pressione. A funzione di sta tappa hè di sprime l'acqua residuale. Sta tappa pò stabilisce u tempu. Più ci vole, più acqua hè spremuta.
❑ Stiratura di asciugamani
L'asciugamano stessu ùn hè micca faciule da schiaccià. Sè un prugramma di stiratura di asciugamani ùn pò ghjunghje à 42 bar sopra (Stampa CLMpò ghjunghje à 47 bar), allora u cuntenutu d'umidità di l'asciugamani serà altu. U tempu d'asciugatura è u cunsumu d'energia saranu più alti, ciò chì ùn hè micca cunforme à i requisiti di u sistema standard di lavaggio à tunnel.
Quandu u prugramma di pressatura di l'asciugamani hè stallatu, a fase di pre-pressatura pò esse annullata, è più tempu deve esse datu à a fase di pressatura principale è à a fase di mantenimentu di a pressione. Più longu hè u tempu di mantenimentu di a pressione, più acqua serà estrusa, più bassu hè u cuntenutu d'umidità, più cortu hè u tempu d'asciugatura è più risparmiu energeticu.
❑ Lenzuola è copripiumini d'alta densità vs lenzuola è copripiumini vechji
Certi clienti di l'alberghi cuntinueghjanu à aduprà lenzuola è copripiumini di quattru o cinque anni chì ùn sò micca rotti. Per questu tipu di lenzuola è copripiumini, pudemu cuntrullà i danni aghjustendu a velocità, a pusizione è a pressione di ogni passu. Diverse procedure sò sviluppate per ogni biancheria per cuntrullà u tassu di rottura, invece di riduce ciecamente a pressione di tutta a pressa per impedisce a rottura di a biancheria, chì aumenterà inevitabilmente u cunsumu di vapore di l'impianto di lavanderia.
A cuncepzione strutturale è l'aspetti di l'hardware di a pressa averanu ancu un impattu nantu à i danni à a biancheria. Continueremu à analizà lu in l'articulu seguente.
Data di publicazione: 16 d'aprile di u 2025