• head_banner_01

nutizie

L'equipaggiu CLM hà iniziatu di novu un viaghju in u Mediu Oriente

Stu mese, l'equipaggiu CLM hà iniziatu un viaghju in u Mediu Oriente. L'equipaggiu hè statu mandatu à dui clienti: una lavanderia appena creata è una impresa prominente.

A nova lavanderia sceltasistemi avanzati, cumprese una lavatrice à tunnel à fiamma diretta di 60 kg à 12 camere, una linea di stiratura à fiamma diretta, una piegatrice per asciugamani è lavatrici industriali Kingstar di 40 kg è 60 kg. Intantu, l'impresa hà urdinatu 49 unità, cumprese lavatrici da 40 kg è 25 kg, asciugatrici è lavatrici cummerciali à gettoni di 15 kg.

CLM

I dui clienti anu fattu parechji paragoni di marche è visite in situ, è infineCLML'attrezzatura di lavanderia ottene u ricunniscimentu di i clienti cù una gamma completa di vantaghji in u disignu strutturale, a selezzione di i materiali, u risparmiu energeticu, l'intelligenza è altri aspetti.

Siccomu l'equipaggiu hè adupratu in un paese straneru chì hè diversu da a zona di pruduzzione, i clienti sò ancu assai preoccupati per u serviziu post-vendita.

CLM

Avà, CLM hà stabilitu un sistema di serviziu post-vendita perfettu in u Mediu Oriente, chì pò trattà rapidamente tutti i tipi di prublemi post-vendita è risolve e so preoccupazioni.

Attualmente, l'equipaggiu di a lavanderia hè entratu in a fase di installazione è messa in serviziu, è si crede chì serà prestu messu in funzione.KingstarL'attrezzatura hè prevista per ghjunghje in ferraghju, cù i nostri ingegneri esperti pronti per l'installazione è a furmazione di u persunale.


Data di publicazione: 23 di ghjennaghju di u 2025