In e fabbriche di lavanderia, un ironer hè un equipamentu chì cunsuma assai vapore.
Ironers tradiziunali
A vàlvula di vapuri di un ironer tradiziunale serà aperta quandu a caldaia hè attivata è serà chjusa da l'omu à a fine di u travagliu.
Duranti u funziunamentu di un ironer tradiziunale, u fornimentu di vapore hè cuntinuu. Dopu à a fine di u fornitu di vapore, hè necessariu d'aspittà per altre duie ore per rinfriscà completamente u ferru. Allora l'alimentazione tutale di a macchina da stiratura deve esse chjusa manualmente. In questu modu, un ironer ùn solu cunsuma assai vapore, ma ancu richiede un longu tempu d'attesa.
Ironers CLM
stiratrici CLMavè sistemi intelligenti di gestione di u vapore chì ponu gestisce in modu ragiunate l'usu di u vapore senza tempu d'attesa manuale. Stu sistema pò disattivà automaticamente a putenza principale di u ferru.
Esempiu di fabbrica
Pigliate una fabbrica di lavanderia per esempiu, u tempu di travagliu di una fabbrica di lavanderia hè da 8 am à 6 pm, è a pausa di pranzu hè da 12 am à 1 pm Videmu cumuCLMU sistema intelligente di gestione di u vapore gestisce automaticamente u vapore.
❑ Cronologia
Ogni 8 ore, a caldaia hè accesa è l'equipaggiu di lavanderia cumencia à lavà a biancheria. À 9:10 am, u sistema apre automaticamente a valvula di vapore per u riscaldamentu.
À 9:30 am, u ferru principia à travaglià. À 11:30 am, u sistema ferma automaticamente di furnisce vapore à i ferri. Tutti l'impiegati travaglianu à 1 pm è u sistema cesserà di furnisce u vapore di novu à 5:30 pm A ironer utilizerà u calore di riposu per finisce u travagliu. À 7:30 pm, u sistema taglierà automaticamente u putere principale di i ferri. Ùn ci hè bisognu di l'impiegati per spegne u putere. In virtù di una gestione di vapore raghjone, in u statutu di a gestione automatica di u vapore, un ironer intelligente CLM pò riduce u vapore cunsumatu da un ironer viotu chì travaglia per 3 ore.
❑ Programmi
Inoltre, in termini di prucedure, aCLMIroner intelligente hà a funzione di gestisce u vapore quandu stira i lenzuola. A pressione di stiratura di e lenzuola è e copertine pò esse predeterminata. A ghjente pò sceglie direttamente u prugramma di lenzuola o di cuverni di duvet quandu si usastiratrice CLM. U cambiamentu di u prugramma pò esse realizatu cun un clic. L'aghjustà a pressione di vapore à un intervallu adattatu pò impedisce chì i lenzuli di u lettu si seccanu eccessivamente, chì hè suscitatu da una pressione di vapore eccessiva.
U sistema di gestione di vapore intelligente di i ironers CLM usa un disignu di prugramma scientificu è ragionevule per gestisce in modu efficiente l'usu di vapore, chì riduce u cunsumu di vapore è prolonga a vita di a stiratrice.
Tempu di Postu: Dec-03-2024