• head_banner_01

nutizie

A dirigenza di Diversey China visita CLM, esplurendu inseme u novu avvene di l'industria di a lavanderia

Recentemente, u sgiò Zhao Lei, u capu di Diversey China, un capu mundiale in suluzioni di pulizia, igiene è manutenzione, è a so squadra tecnica anu visitatu CLM per scambii approfonditi. Sta visita ùn hà micca solu approfondutu a cuuperazione strategica trà e duie parti, ma hà ancu iniettatu una nova vitalità in u sviluppu innovativu di l'industria di a lavanderia.

Durante l'intervista, u sgiò Tang, direttore di e vendite di u cummerciu esteru à CLM, hà accoltu calorosamente u sgiò Zhao è hà parlatu di l'ultime tendenze in materia di prudutti chimichi per a lavanderia. In particulare, hà dumandatu infurmazioni nantu à i vantaghji unichi di Diversey in i prucessi chimichi è u so impattu significativu nantu à u miglioramentu di a pulizia. Sta quistione hà riguardatu direttamente a cumpetenza tecnologica di Diversey in i prudutti principali.

Visita à Diversey

Affruntendu e differenze di u mercatu, u sgiò Tang hà osservatu chì in Cina, i pruduttori di l'attrezzatura di lavanderia si occupanu tipicamente di a debugging di e lavatrici à tunnel, mentre chì in Europa è in i Stati Uniti, i fornitori di chimichi aiutanu i clienti à ottimizà i prucessi di lavaggio è u cunsumu d'acqua. Hà dopu dumandatu infurmazioni nantu à l'intuizioni di Diversey nantu à u cunsumu d'acqua in e lavatrici à tunnel di CLM.

In risposta, u sgiò Zhao hà spartutu l'esperienze di u mercatu europeu è americanu, mettendu in risaltu u rolu di i fornitori di chimichi in u raffinamentu di i prucessi di lavaggio è l'ottimizazione di l'usu di l'acqua. In quantu à e lavatrici à tunnel di CLM, hà ricunnisciutu assai a so efficienza idrica, citendu i dati effettivi di 5,5 kg per kg di biancheria.

Riflettendu nantu à i so anni di cullaburazione, u sgiò Zhao hà elogiatu l'equipaggiu di lavaggio di CLM per a so automatizazione, intelligenza, efficienza energetica è prufonda cunniscenza di u mercatu cinese. Hà ancu espressu a so speranza chì CLM cuntinuessi à rinfurzà l'innuvazione tecnologica, in particulare in l'emissioni ecologiche, u risparmiu energeticu è l'interfacce uomo-macchina in i sistemi di cuntrollu, prumuvendu inseme u sviluppu verde è sustenibile di l'industria di a lavanderia.

L'intervista s'hè cunclusa in un'atmosfera curdiale è entusiasta, cù e duie parti chì anu espressu ottimisimu per a futura cuuperazione. Stu scambiu hà cunsolidatu u partenariatu trà CLM è Diversey è hà messu una basa solida per una cuuperazione glubale più prufonda. Insemi, anu u scopu di inaugurà una nova era di efficienza è di rispettu di l'ambiente in l'industria di a lavanderia.


Data di publicazione: 31 di lugliu di u 2024