In più di i stiratori à focu direttu in e lavanderie, l'asciugatrici necessitanu ancu assai energia termica. L'asciugatrice à focu direttu CLM porta un effettu di risparmiu energeticu più evidente à Zhaofeng Laundry. U sgiò Ouyang ci hà dettu chì ci sò un totale di 8 asciugatrici in a fabbrica, di e quali 4 sò nove. E vechje è e nove sò assai diverse. "À l'iniziu, avemu adupratu tradiziunaliCLMAsciugatrici à focu direttu, chì utilizanu u rilevamentu di a temperatura. Quandu avemu aghjustatu l'equipaggiu in u 2021, avemu sceltu e nuove asciugatrici à focu direttu CLM cù rilevamentu di l'umidità, chì ponu asciugà duie torte di linu di 60 kg à a volta. U tempu di asciugatura più veloce hè di 17 minuti, è u cunsumu di gas hè solu di circa 7 metri cubi." I risparmi energetichi sò evidenti.
Forse parechje persone ùn anu micca assai idea di ciò chì significanu 7 metri cubi di gas. Ma, s'è no u dite in un altru modu, l'effettu di risparmiu energeticu di sti 7 metri cubi di cunsumu di gas hè assai evidente. Sicondu 4 yuan per metru cubu di gas naturale, l'asciugatura di un chilogramu di biancheria costa solu 0,23 yuan. Sè l'asciugatrice riscaldata à vapore hè aduprata, secondu u calculu internaziunale di l'efficienza di asciugatura avanzata, l'asciugatura di 1 kg di biancheria richiede circa 1,83 kg di vapore, circa 0,48 yuan. Dopu, l'asciugatura di un chilogramu di biancheria (asciugamani) hà ancu una differenza di 0,25 yuan. Sè hè calculatu secondu l'asciugatura ghjurnata di 1000 chilogrammi, allora a differenza di costu hè di 250 yuan à ghjornu, è a differenza di costu hè di quasi 100.000 yuan à l'annu. À longu andà, l'effettu di risparmiu energeticu hè assai evidente. Ancu s'è u prezzu di u vapore cuntinueghja à cresce in u futuru, l'usu di l'equipaggiamenti à combustione diretta pò ancu mantene u vantaghju di costu.
U sgiò Ouyang hà ancu dettu chì a ragione per a quale a velocità di asciugatura è di stiratura hè cusì rapida, è a ragione per a quale u costu di asciugatura è di stiratura hè cusì bassu. In più di i vantaghji di l'attrezzatura di asciugatura è di stiratura, u puntu più impurtante hè u più bassu cuntenutu di umidità di a biancheria dopu esse stata pressata da una pressa di estrazione d'acqua CLM. A ragione per a quale u cuntenutu di umidità hè bassu hè precisamente perchè a pressione di u CLMpressa per l'estrazione di l'acquahè statu in cunfurmità cù i standard internaziunali. A pressione di funziunamentu hà righjuntu una pressione alta di 47 bar. Dunque, se a lavanderia vole risparmià soldi, ùn deve micca solu fucalizza si nantu à un certu ligame, ma ancu mette in risaltu i risparmi di tuttu u sistema.
Per l'industria di a lavanderia, ogni parte di i risparmi pò rende a lavanderia più cumpetitiva in u mercatu. E fluttuazioni di prezzu di ogni centesimu sò un riferimentu per i clienti per sceglie se cuntinuà à cooperà. Dunque, u risparmiu di costi di tuttu u prucessu da u principiu à u fine (lavatrice à tunnel, asciugatrice, èstiratrice) dà à a lavanderia Zhaofeng più vantaghju di prezzu.
Tutti anu vistu chì a lavanderia Zhaofeng hà fattu un prufittu per via di l'epidemia, ma pochi sapianu ch'ellu stava riflettendu prufundamente à ogni passu di a pianificazione. In u listessu settore, affruntendu i stessi prublemi, ma avendu un risultatu diversu. A principale differenza hè se l'operatori cummerciali anu una cunniscenza chjara è cumpleta di sè stessi è adattanu a so pianificazione sottu à a spinta di una cunniscenza curretta.
U sgiò Ouyang hà una cunniscenza assai cumpleta di a lavanderia Zhaofeng. Sapi chjaramente chì solu cù un funziunamentu precisu è riducendu i so costi di pruduzzione ponu migliurà a so cumpetitività di u mercatu è custruisce megliu e so "barriere" di sicurezza. À u listessu tempu, hà ancu ghjudicatu obiettivamente chì i so vantaghji sò prezzi di lavaggio ragionevuli, una qualità di lavaggio eccellente è a fiducia di parechji clienti in sè stessi. Dunque, nantu à sta basa, hà pruvatu à massimizà i so vantaghji è à cumpensà i so difetti.
"Attualmente avemu 62 impiegati in l'attellu. À u piccu di a Festa di Primavera (Capu d'Annu Cinese), quandu si lavanu 27.000 insemi di biancheria, ci vole più di 30 persone per a classificazione iniziale. Dunque, dopu, visiteremu l'imprese naziunali di leasing di biancheria chì funzionanu bè, per scambià è amparà. U leasing di biancheria serà u nostru prossimu passu. Truveremu un inseme di suluzioni di leasing chì ponu ottene una situazione win-win in modu chì l'hotel possa riduce u costu di a biancheria è risparmià u costu di u lavaggio. Credu chì appruveranu un tale leasing." U sgiò Ouyang hè assai fiduciosu in u futuru di u leasing di biancheria. Benintesa, ùn hè micca ciecamente fiduciosu, ma hà una piena comprensione è previsione di u mercatu è di i so bisogni di u mercatu.
A chjara cunniscenza di u sgiò Ouyang ùn si riflette micca solu in a scelta di l'attrezzatura è in u layout futuru, ma ancu in a cunniscenza di a gestione. Hà dettu ch'ellu coopererà cù eccellenti istituzioni di furmazione in l'industria per realizà una furmazione di gestione prufessiunale per l'impresa. Crede chì dopu chì u sviluppu di l'impresa ghjunghje à una certa scala, ùn pò più andà per a vechja strada di cuntà nantu à e persone per gestisce, ma deve entre in un prucessu è un sistema di gestione standardizatu. A rispunsabilità versu a persona, a gestione versu u postu è i cambiamenti di u persunale ùn anu micca effettu nant'à u risultatu generale di l'operazione. Questa hè l'altezza di gestione chì una impresa deve ghjunghje.
In u futuru, si crede chì a lavanderia Zhaofeng anderà più in là è megliu.
Data di publicazione: 24 di ferraghju 2025