• head_banner_01

nutizie

Influenza di a tecnulugia di lavanderia nantu à u linu

Cuntrollu di u livellu di l'acqua

Un cuntrollu imprecisu di u livellu di l'acqua porta à alte concentrazioni chimiche è à a corrosione di a biancheria.

Quandu l'acqua in ulavatrice à tunnelhè insufficiente durante u lavaggiu principale, si deve fà attenzione à i prudutti chimichi di sbiancamentu.

I Periculi di l'Acqua Insufficiente

A mancanza d'acqua hè faciule per fà chì a cuncentrazione di detergente sia troppu alta, è si cuncentri in una parte di a biancheria, causendu danni à a biancheria. Questu richiede un cuntrollu precisu di u livellu di l'acqua di a lavatrice à tunnel per assicurà chì a cuncentrazione chimica di u lavaggiu principale risponde à i requisiti è riduce a currusione di a biancheria.

CLM'Sistema di cuntrollu avanzatu

UCLMA lavatrice à tunnel hà un sistema di cuntrollu avanzatu cuntrullatu da u PLC Mitsubishi. Coopera cù cumpunenti elettrichi, cumpunenti pneumatichi, sensori è altri cumpunenti di e marche principali di u mondu. Pò aghjunghje accuratamente acqua, vapore è prudutti chimichi, ciò chì garantisce un funziunamentu stabile, una qualità di lavaggio stabile è a sicurezza di a biancheria.

Lavatrice di tunnel

Prucessu di risciacquu

L'inadeguatezza di a lavatrice à tunnel in u prucessu di risciacquu porta à un risciacquu incompletu di a biancheria. I residui chimichi nantu à a biancheria lasceranu alcali, è in questu mumentu, solu aumentendu a quantità di acidu neutralizzante si pò neutralizà l'alcali residuale.

E cunsequenze di un risciacquu incompletu

Tuttavia, a neutralizazione acido-basica pruducerà assai sale, è dopu chì l'acqua in u linu hè evaporata da a stiratrice, u sale resterà in mezu à a fibra in forma di cristalli di ghiaccio. Quessi sali taglieranu e fibre mentre u linu hè giratu. Se u linu hè lavatu di novu, formerà danni in forma di foru di spillo. Inoltre, dopu avè riscaldatu cù ustiratrice, u detergente restante dannigherà a biancheria. Dopu à l'usu di parechji stiratori per un certu periodu di tempu, in questu casu si produce ancu una forte incrostazione nantu à a superficia di i tamburi interni.

Lavatrice di tunnel

CLM'Metudu di risciacquu innovativu

ULavatrice a tunnel CLMusa un metudu di risciacquu à "circulazione esterna": una seria di tubi sò piazzati fora di u fondu di a camera di risciacquu, è l'acqua di l'ultima camera di risciacquu hè pressata da u fondu di a camera di risciacquu unu per unu. Stu cuncepimentu strutturale pò assicurà chì l'acqua in a camera di risciacquu sia pulita à u massimu, è assicura efficacemente chì l'acqua in a camera anteriore ùn pò micca vultà in a camera di pulizia daretu.

Assicurà a pulizia è a qualità

A biancheria sporca avanza, è l'acqua chì a biancheria sporca tocca hè pulita, assicurendu efficacemente a qualità di u risciacquu di a biancheria è a pulizia di u lavaggio.


Data di publicazione: 06 di nuvembre di u 2024