Uindustria di lavanderia di biancheriahè strettamente ligatu à u statu di u turismu. Dopu avè cunnisciutu a calata di l'epidemia in l'ultimi dui anni, u turismu hà fattu una ripresa significativa. Allora, cumu serà l'industria turistica mundiale in u 2024? Fighjemu u rapportu seguente.
Industria Turistica Globale 2024: Un Sguardu à i Numeri
Recentemente, l'ultimi dati publicati da l'Organizazione Mundiale di u Turismu di e Nazioni Unite (UNWTO) mostranu chì u numeru di turisti internaziunali in u 2024 hà righjuntu 1,4 miliardi, chì hè basicamente vultatu à u livellu pre-epidemicu. L'industria in i principali paesi di destinazione turistica di u mondu mostra un forte impulsu di crescita.
Sicondu u Barometru Mundiale di u Turismu publicatu da l'Organizazione Mundiale di u Turismu di e Nazioni Unite (UNWTO), u numeru tutale di passageri internaziunali in u mondu hà righjuntu 1,4 miliardi in u 2024, un aumentu di l'11% annantu à l'annu precedente, chì hà basicamente righjuntu u livellu pre-pandemia.
Sicondu u rapportu, i mercati di viaghju in u Mediu Oriente, l'Europa è l'Africa sò cresciuti rapidamente in u 2024. Anu superatu i livelli pre-pandemichi di u 2019. U Mediu Oriente hè statu u più forte, cù 95 milioni di visitatori, un aumentu di 32% da u 2019.
U numeru di passageri in Africa è in Europa hà ancu superatu i 74 milioni, in crescita rispettivamente di 7% è 1% paragunatu à u 2019. À u listessu tempu, u numeru tutale di passageri in l'Americhe hà righjuntu i 213 milioni, chì rapprisenta u 97% di u livellu pre-pandemicu. In u 2024, u mercatu turisticu internaziunale in a regione Asia-Pacificu hà mantinutu una rapida ripresa, cù u numeru tutale di turisti chì hà righjuntu i 316 milioni, un aumentu di u 33% paragunatu à u listessu periodu di l'annu scorsu, è avvicinendu si à l'87% di u livellu di u mercatu pre-pandemicu. Inoltre, spinte da a ripresa di l'industria, l'industrie à monte è à valle relative à u turismu anu ancu mantinutu una rapida tendenza di crescita in u 2024. Trà elle, l'industria aeronautica internaziunale s'hè cumpletamente ripresa à i livelli pre-pandemichi in uttrovi 2024, è i tassi d'occupazione alberghiera mundiali anu basicamente righjuntu u listessu livellu in u 2019.
Sicondu e statistiche preliminari, l'ingressi tutali di u turismu internaziunale in u 2024 anu righjuntu 1,6 trilioni di dollari, un aumentu di u 3% annantu à l'annu precedente, righjunghjendu u 104% in u 2019. Per capita, u livellu di cunsumu turisticu hè ripresu à u livellu pre-epidemicu.
Trà i principali paesi di destinazione turistica di u mondu, u Regnu Unitu, a Spagna, a Francia, l'Italia è altre industrie anu aumentatu significativamente i so rivenuti. À u listessu tempu, u Kuwait, l'Albania, a Serbia è altri paesi di u mercatu turisticu emergente anu ancu mantinutu un ritmu di crescita rimarchevulimente altu.
Zurab Pololikashvili, Sicritariu Generale di l'Organizazione di e Nazioni Unite per u Turismu, hà dichjaratu: "A ripresa di l'industria turistica mundiale in u 2024 hè stata in gran parte cumpletata. In parechje parte di u mondu, u numeru di passageri è i rivenuti di l'industria anu superatu i livelli pre-pandemichi. Cù una ulteriore crescita di a dumanda di u mercatu, si prevede chì l'industria turistica mundiale cuntinuerà a so rapida crescita in u 2025".
Sicondu l'Organizazione di u Turismu di e Nazioni Unite, u numeru di turisti internaziunali in u 2025 duveria ottene una crescita annuale di 3% à 5%. A prestazione di a regione Asia-Pacificu hè particularmente promettente. Ma à u listessu tempu, l'agenzia hà ancu dettu chì u debule sviluppu ecunomicu mundiale è e tensioni geopolitiche cuntinue sò diventate i più grandi risichi chì limitanu u sviluppu sustenibile di u turismu mundiale. Inoltre, fattori cum'è l'aumentu di i prezzi di l'energia, u clima estremu frequente è u numeru insufficiente di travagliadori di l'industria averanu ancu un impattu negativu nantu à u sviluppu generale di l'industria. L'esperti pertinenti anu dettu chì cumu ottene un sviluppu più equilibratu è sustenibile di l'industria in u cuntestu di l'incertezze crescenti in u futuru hè u focu di l'attenzione di tutte e parti.
Data di publicazione: 27 di ferraghju 2025