• head_banner_01

nutizie

Una lavatrice à tunnel hè menu pulita chè una lavatrice industriale?

Parechji patroni di lavanderie in Cina credenu chì l'efficienza di pulizia di e lavatrici à tunnel ùn hè micca cusì alta cum'è quella di e lavatrici industriali. Questu hè in realtà un malintesi. Per chiarificà stu prublema, prima di tuttu, ci vole à capisce i cinque fattori principali chì influenzanu a qualità di u lavaggiu di a biancheria: acqua, temperatura, detergenti, tempu di lavaggiu è forza meccanica. In questu articulu, paraguneremu u gradu di pulizia da questi cinque aspetti.
Acqua
E lavanderie utilizanu tutte acqua dolce purificata. A differenza stà in a quantità d'acqua ch'elli cunsumanu durante u lavaggiu. Lavà cù a lavatrice à tunnel hè un prucessu di lavaggiu standard. Quandu a biancheria entra, passa per una piattaforma di pesata. A quantità di lavaggiu ogni volta hè fissa, è l'acqua hè ancu aghjunta à a proporzione standard. U livellu principale di l'acqua di lavaggiu di a lavatrice à tunnel CLM adotta un disignu di livellu d'acqua bassu. Da una parte, pò risparmià detergenti chimichi. Da l'altra parte, rende a forza meccanica più forte è aumenta l'attritu trà a biancheria. Tuttavia, per e lavatrici industriali, a quantità d'acqua da riempie ogni volta ùn passa micca per un prucessu di pesata assai precisu. Parechje volte, a biancheria hè piena finu à ch'ella ùn pò più esse piena, o a capacità di carica hè insufficiente. Questu resultarà in troppu o troppu poca acqua, affettendu cusì a qualità di lavaggiu.

2

Temperatura
Quandu a biancheria entra in a sezzione di lavaggio principale, per massimizà l'effettu di a fusione, a temperatura di lavaggio deve ghjunghje à 75 à 80 gradi. E camere di lavaggio principali di a lavatrice à tunnel CLM sò state tutte cuncipite cù isolamentu per riduce a perdita di calore è mantene a temperatura in questu intervallu tuttu u tempu. Tuttavia, u cilindru di e lavatrici industriali ùn hè micca isolatu, dunque a temperatura durante u lavaggio fluttuerà in una certa misura, ciò chì hà un certu impattu nantu à u gradu di pulizia.
Detergenti chimichi
Siccomu u vulume di lavaggiu di ogni batch di a lavatrice à tunnel hè fissu, l'aghjunta di detergenti hè ancu in cunfurmità cù a proporzione standard. L'aghjunta di detergenti in e lavatrici industriali hè generalmente realizata in dui modi: aghjunta manuale è aghjunta cù pompe peristaltiche. S'ella hè aghjunta manualmente, a quantità aghjunta hè ghjudicata da l'esperienza di l'impiegati. Ùn hè stata standardizata è dipende assai da u travagliu manuale. Se una pompa peristaltica hè aduprata per l'aghjunta, ancu s'è a quantità aghjunta ogni volta hè fissa, a quantità di lavaggiu per ogni batch di biancheria ùn hè micca fissa, dunque ci ponu ancu esse situazioni induve si usa troppu o troppu pocu chimicu.

3

Tempu di lavaggiu
U tempu per ogni tappa di a lavatrice à tunnel, cumprese u prelavaggio, u lavaggio principale è u risciacquu, hè fissu. Ogni prucessu di lavaggio hè standardizatu è ùn pò esse interferitu da l'omu. Tuttavia, l'efficienza di lavaggio di e lavatrici industriali hè relativamente bassa. Se l'impiegati aghjustanu artificialmente è accurtanu u tempu di lavaggio per migliurà l'efficienza, questu affetterà ancu a qualità di lavaggio.
Forza Meccanica
A forza meccanica durante u lavaggiu hè ligata à l'angulu di oscillazione, a frequenza è l'angulu à u quale a biancheria cade. L'angulu di oscillazione di a lavatrice à tunnel CLM hè di 235°, a frequenza righjunghje 11 volte per minutu, è u rapportu di carica di a lavatrice à tunnel chì parte da a seconda camera hè di 1:30.
U rapportu di carica di una sola macchina hè 1:10. Hè evidenti chì u diametru di u tamburu di lavaggio internu di a lavatrice à tunnel hè più grande, è a forza d'impattu serà più forte, ciò chì hè più favurevule à a rimuzione di a sporcizia.

4

Disegni CLM
In più di i punti sopra citati, a lavatrice à tunnel CLM hà ancu fattu altri disinni in termini di pulizia.
● Dui coste di miscelazione sò aghjunte à a superficia di a piastra di u tamburu internu di a nostra lavatrice à tunnel per aumentà l'attritu durante u lavaggio è migliurà a qualità di pulizia.
● Riguardu à a camera di risciacquu di a lavatrice à tunnel CLM, avemu implementatu un risciacquu in contracorrente. Hè una struttura à doppia camera, cù acqua chì circula fora di a camera per impedisce à l'acqua di diversi livelli di pulizia di circulà trà e diverse camere.
● U serbatoiu d'acqua hè dotatu di un sistema di filtrazione di lanugine, chì filtra efficacemente l'impurità cum'è e cilia è impedisce l'inquinamentu secundariu di a biancheria.
● Inoltre, a lavatrice à tunnel CLM adotta un cuncepimentu di traboccu di schiuma assai efficiente, chì pò rimuovere efficacemente l'impurità è a schiuma chì galleggia nantu à a superficia di l'acqua, migliorandu cusì ulteriormente a pulizia di a biancheria.
Quessi sò tutti disinni chì una sola macchina ùn hà micca.
Cusì, quandu si tratta di biancheria cù u listessu livellu di sporcizia, u gradu di pulizia di a lavatrice à tunnel serà più altu.


Data di publicazione: 23 d'aprile di u 2025