• head_banner_01

nutizie

Fattori chjave chì influenzanu a durata di vita di u linu

A biancheria si usa guasi ogni ghjornu. In generale, ci hè una certa norma per u numeru di volte chì a biancheria d'albergu deve esse lavata, cum'è e lenzuola/federe di cuttone circa 130-150 volte, i tessuti misti (65% poliestere, 35% cuttone) circa 180-220 volte, l'asciugamani circa 100-110 volte, e tovaglie o i tovaglioli circa 120-130 volte.

In realtà, basta chì a ghjente cunnosca abbastanza infurmazioni nantu à u linu, cunnosca e ragioni per chì u linu hè usuratu è l'utilizeghja currettamente, ùn serà micca difficiule di prulungà a durata di vita di u linu.

Lavà

Quandu si lava a biancheria, se a ghjente aghjusta detergenti, in particulare prudutti chimichi per sbiancà, quandu l'acqua in usistemi di lavaggio a tunnelo e lavatrici-centrifughe industriali sò insufficienti, i detergenti si cuncentreranu facilmente nantu à una parte di a biancheria, dannighjendula.

L'usu impropriu di a candeggina hè ancu un prublema cumunu. E persone devenu sceglie prudutti adatti per e diverse macchie. Sia l'usu impropriu di detergenti sia l'usu eccessivu di detergenti ponu avè effetti negativi. Inoltre, l'usu di troppu detergente cuntribuirà à un lavaggio inadeguatu, dannighjendu e fibre è accorciendu a durata di vita di a biancheria.

Si deve ancu evità u lavaggiu mistu di biancheria, cum'è a biancheria cù cerniere è a biancheria chì hè propensa à impigliassi è à fà pilling.

Macchine è umani

Parechji fattori danneggeranu a biancheria: e bave nantu à i tamburi rotanti di a lavatrice à tunnel, e lavatrici industriali, o altri equipaggiamenti chì entranu in cuntattu cù a biancheria, u cuntrollu instabili è u sistema idraulicu, a fluidità insufficiente di a pressa, a mala tecnulugia di trasfurmazione di i trasportatori di carica, i trasportatori à navetta è e linee di trasportu, ecc.

CLMgestisce assai bè sti prublemi. Tutti i tamburi interni, i pannelli, i secchi di carica, i cestelli di pressatura di e presse per l'estrazione di l'acqua, ecc. sò sbavati, è tutti i lochi induve passa a biancheria sò arrotondati. U sistema pò impostà diversi metudi di pressatura secondu e diverse biancherie è pò cuntrullà diverse pusizioni di pressatura caricendu diversi pesi, ciò chì pò cuntrullà efficacemente u tassu di danni di e biancherie à menu di 0,03%.

linu

Prucessu di classificazione
Sè a cernita prima di u lavaggiu ùn hè micca fatta cù cura, oggetti taglienti o duri saranu mischiati, ciò chì causerà danni durante u lavaggiu. Sè u tempu di risciacquu hè troppu cortu, a forza meccanica pò fà strappà a biancheria. Inoltre, un tempu di risciacquu cortu è un numeru inadeguatu di risciacquhi risultanu in residui di lavaggiu, procedure di lavaggio difettose è incapacità di neutralizà è eliminà l'alcali residuali, u cloru residuale, ecc. Questu richiede chì l'attrezzatura di lavaggio abbia un sistema di cuntrollu avanzatu chì pò aghjunghje accuratamente acqua, vapore è detergenti secondu u pesu di carica di a biancheria, è cuntrullà u prucessu di lavaggio.
Caricamentu è scaricamentu
Inoltre, hè cumunu chì a biancheria s'impaccia quandu si carica o si scarica prima di lavà o dopu u lavaggiu, o chì si perfora o s'impaccia quandu si carica cù una forza eccessiva o quandu si scontranu oggetti appuntiti.
Qualità di a biancheria è ambiente di almacenamentu
Infine, a qualità di a biancheria stessa è l'ambiente di almacenamentu sò ancu impurtanti. I tessuti di cuttone devenu esse almacenati luntanu da l'umidità, u magazzinu deve esse ben ventilatu, è i bordi di i scaffali di u magazzinu devenu esse lisci. À u listessu tempu, a stanza di a biancheria deve esse libera da infestazioni d'insetti è di roditori.


Data di publicazione: 11 di settembre di u 2024