• head_banner_01

nutizie

Ultimi dati da l'Associazione Ospitalità Cinese: Sfide è opportunità coesistenu in l'industria cinese di lavanderia di biancheria

In a carta di l'alberghi mundiali è di l'industrie di supportu cunnesse, l'industria cinese di lavanderia di biancheria si trova à un puntu di svolta chjave, affruntendu sfide è opportunità senza precedenti. Tuttu què hè strettamente ligatu à i cambiamenti in u mercatu alberghieru attuale.

Analisi di i dati

Sicondu l'ultimi dati di l'Associazione Cinese di l'Ospitalità, u numeru d'alberghi in Cina mostrerà una crescita annuale di 12,6% in u 2024. Questu duveria esse un segnu chì l'industria hè in piena espansione, ma ùn hè micca. U tassu mediu d'occupazione hè solu di 48%, è u prezzu per cliente hè diminuitu di quasi 15% paragunatu à u 2023. Una grande quantità di capitale hè stata versata in u prughjettu alberghieru, chì hè avà in un pantanu di sopravvivenza severa. Cù a fine di a catena di l'industria alberghiera turistica, l'impattu nantu à e fabbriche di lavanderia di biancheria hè più feroce. In u 2024, ancu s'è a dimensione di u mercatu naziunale di lavanderia di biancheria hè di circa 32 miliardi di yuan, u tassu di crescita hè stupente, menu di u 3%. Inoltre, u margine di prufittu di l'industria hè assai riduttu, risultendu in una sopravvivenza imminente.

Prublemi chì e fabbriche di lavanderia tradiziunali affrontanu

Un'analisi approfondita di u dilema attuale, u prublema di e lavanderie tradiziunali hè assai più cà un costu elevatu.

Da una parte, ci hè un squilibriu seriu trà l'offerta è a dumanda in u mercatu. U latu di l'offerta cuntinueghja à espansione per via di una grande quantità di capitale iniettatu in uindustria alberghiera è lavanderia, ma a dumanda cuntinueghja à calà cù u prezzu più bassu di i clienti.

Da l'altra parte, sò nate imprese di lavanderia transfrontaliere emergenti, chì si basanu nantu à fondi solidi per piglià a spiaggia à un prezzu bassu, sconvolgendu u mudellu di u mercatu è risultendu in fabbriche tradiziunali di lavanderia di biancheria assediate. A scelta di sopravvivenza hè urgente.

clm

Integrazione di M&A

In questa situazione difficiule, e cumbinazioni industriali, e fusioni è acquisizioni, è l'integrazione diventanu un puntu tagliente per rompe a situazione. Da u puntu di vista di l'effettu di scala, parechje piccule lavanderie soffrenu di diseconomie di scala è ùn sò micca capaci di cuntrullà efficacemente i costi.

E fusioni è l'acquisizioni sò cum'è una pioggia puntuale, chì incita e cumpagnie à espansione rapidamente, riduce i costi di pruduzzione unitaria, migliurà l'utilizazione di l'attrezzature è u putere di negoziazione.

Pigliendu cum'è esempiu e cità à livellu di prefettura, dopu chì un certu numeru di piccule fabbriche sò state fusi in grandi imprese, e risorse disperse è i clienti sò stati integrati, è a cumpetitività hè aumentata significativamente. In u futuru, e capitale provinciali è ancu l'integrazione trà pari trà e cità diventeranu ancu una tendenza cumuna.

Sinergia di Risorse

A sinergia di e risorse hè ancu impurtante. A fusione è l'acquisizione ùn hè micca solu una semplice accumulazione di capitale, ma ancu una opportunità per l'integrazione tecnologica. Diverse imprese anu i so punti di forza. Alcune imprese anu un eccellente cuntrollu di qualità, è alcune imprese anu una gestione eccellente. Dopu a fusione è l'acquisizione, e duie parti si cumplementanu i vantaghji di l'altra, è l'efficienza di a produzzione è a qualità di u serviziu ponu esse migliurate.

Sinergia di u Mercatu

A sinergia di u mercatu espande u territoriu di l'imprese. Cù l'aiutu di fusioni è acquisizioni, l'imprese di lavanderia regiunale ponu rompe i limiti geografici è allargà assai a portata di u serviziu. Se l'imprese cù prestazioni eccellenti in u mercatu di fascia alta si uniscenu à i so pari in a fascia media è bassa, spartenu risorse è cumplementanu u mercatu, allora a so cumpetitività aumenterà esponenzialmente.

clm

Sinergia di Prezzi

Tuttavia, alcune di e strategie tradiziunali ùn sò micca adattate à u presente. L'alleanza di i prezzi, chì era una volta a grande speranza di alcune cumpagnie, si sgretola avà per via di a mancanza di fiducia di u mercatu è di a pressione regulatoria. A strada di a coordinazione di i prezzi hè spinosa:

❑ I cunflitti d'interessi trà l'imprese sò custanti.

❑ U costu predefinitu hè bassu.

❑ U mecanismu di cuuperazione hè fragile.

❑ A lege antimonopolia hè troppu alta per esse applicata.

Esempi

Fighjendu u percorsu di sviluppu di l'industria di u lavaggio in Europa, Stati Uniti è Giappone, l'integrazione à grande scala, l'innuvazione tecnologica, i servizii differenziati è l'integrazione transfrontaliera illuminanu a nostra direzzione.

❑ Stati Uniti

A cuncentrazione di l'industria di lavanderia in i Stati Uniti hè alta finu à u 70%, è e prime 5 imprese cuntrolanu fermamente u dirittu di parlà.

❑Europa

A Germania, a Francia è altri paesi anu creatu cluster industriali spezializati è à grande scala per via di fusioni è acquisizioni.

❑ Giappone

U Giappone hè à l'avanguardia in a standardizazione è u raffinamentu.

Cunclusione

Per e fabbriche mundiali di lavanderia di biancheria, in particulare i praticanti in Cina, u presente hè à tempu una sfida è una opportunità. Solu analizendu accuratamente a tendenza, circendu attivamente a cuuperazione, investendu continuamente in tecnulugia è custruendu vantaghji differenziati pudemu distingue ci in questu ghjocu di sopravvivenza.

Hè megliu aspittà in una situazione difficiule, o hè megliu abbraccià u cambiamentu ? A risposta hè evidente chì l'avvene di l'industria di a lavanderia hè destinatu à appartene à quelli imprenditori chì osanu rompe a tradizione.


Data di publicazione: 05-02-2025