A squadra di ingegneria CLM s'impegna duramente per aumentà l'isolamentu di u calore è riduce a calata di temperatura cù tutti i fatturi cunsiderati. In generale, l'asciugatrice hè a principale fonte di cunsumu d'energia in ogni operazione di lavanderia. L'insulazione termica hè u fattore chjave in a riduzione di u cunsumu d'energia perchè più rapidamente a temperatura scende durante ogni secca, più frequentemente u bruciatore si attiva per riscaldallu.
U CLM alimentatu à vaporeasciugatricehè custruitu cù felting di lana di 2 mm di spessore nantu à u corpu di l'asciugatrice, a capa esterna, è e porte frontali è posteriori di l'asciugatrice; cù un pannellu galvanizatu fissu per l'insulazione termica. Inoltre, u disignu hè pruvatu per u funziunamentu à longu andà senza preoccupazione di cascà. L'asciugatrice ordinaria hè cuncepita cù materiale normale nantu à u corpu di l'asciugatrice è senza altra prevenzione ma una fina capa di cuttuni d'insulazione termica nantu à u quadru di a porta. Hè male per u cuntrollu di u calore è menu affidabile à a struttura cù a preoccupazione di scorcia.
L'asciugatrice à gas CLM hà aduttatu u stessu disignu di cuntrollu di calore cum'è l'asciugatrice à vapore. Inoltre, u materiale d'insulazione di u calore hè cupartu da a camera di u burner cù materiali compositi polimeru, cusì megliu riserva di calore da u situ iniziale di riscaldamentu. Inoltre, u calore ricuperatu da l'esaurimentu permette di riutilizà u calore per riduce u tempu chì ci vole à u burner per attivà da brusgià più gas.
Dunque, un secadoru a vapore CLM cunsuma 100-140 KG di vapore per 120 KG di asciugamani per seccu, è un secadoru CLM alimentatu à gasu cunsuma 7 metri cubi per a stessa quantità di asciugamani.
Tempu di post: 11-ghjugnu-2024