U2024 Texcare Internaziunales'hè tenutu in Francuforte, Germania, da u 6 à u 9 di nuvembre. Quest'annu, Texcare International si cuncentra in particulare nantu à a questione di l'ecunumia circulare è a so applicazione è u so sviluppu in l'industria di a cura tessile.
Texcare International hà riunitu circa 300 espositori da 30 paesi o regioni per discute l'automatizazione, l'energia è e risorse, l'ecunumia circulare, l'igiene tessile è altri temi principali. L'ecunumia circulare hè unu di i temi impurtanti di a mostra, dunque l'Associazione Europea di Servizi Tessili presta attenzione à u riciclaggio tessile, l'innuvazioni di classificazione, e sfide logistiche è l'usu di fibre riciclate. A pruposta di questu numeru hà implicazioni impurtanti per risolve u prublema di u sprecu di risorse di biancheria alberghiera.
Sprecu di Risorse
In u settore mundiale di a biancheria alberghiera, ci hè un seriu sprecu di risorse.
❑ A cundizione attuale di i scarti di biancheria d'albergu cinesi
Sicondu e statistiche, a quantità annuale di scarti di biancheria alberghiera cinese hè di circa 20,2 milioni di insemi, ciò chì equivale à più di 60.600 tunnellate di biancheria chì cascanu in un circulu viziosu di sprecu di risorse. Queste dati mostranu l'impurtanza è l'emergenza di l'ecunumia circulare in a gestione di a biancheria alberghiera.

❑ U trattamentu di a biancheria di scarto in l'alberghi americani
In i Stati Uniti, finu à 10 milioni di tunnellate di biancheria di scarto sò aduprate in l'alberghi ogni annu, una parte abbastanza grande di tutti i rifiuti tessili. Stu fenomenu mostra chì l'ecunumia circulare hà u putenziale di riduce i rifiuti è di migliurà l'efficienza di e risorse.
I Metodi Chjave di l'Ecunumia Circulare di a Biancheria d'Hotel
In un tale cuntestu, vale a pena fà attenzione à i metudi chjave di l'ecunumia circulare di a biancheria alberghiera.
❑ Affittu Rimpiazzamentu Acquistu per riduce l'impronta di carbone.
Aduprà a circularità di l'affittu per rimpiazzà u modu tradiziunale di cumprà a biancheria inseme una volta finu à a smaltimentu pò migliurà eccezziunalemente l'efficienza di l'usu di a biancheria, riduce i costi di gestione di l'alberghi è riduce u sprecu di risorse.
❑ Cumprà biancheria resistente è cunfurtevule
U sviluppu di a tecnulugia ùn pò micca solu fà a biancheria cunfurtevule è durevule, ma ancu riduce u restringimentu di lavaggiu, ottimizà a capacità anti-pilling è migliurà a resistenza di u culore, prumove a campagna "menu carbone".

❑ A lavanderia centralizzata verde
Aduttendu sistemi avanzati di addolcimentu di l'acqua, sistemi di lavaggio a tunnel èlinee di stiratura à alta velocità, cumminata cù a tecnulugia di riciclaggio di l'acqua pò riduce u cunsumu d'energia durante u prucessu di lavanderia è migliurà a pulizia.
● Per esempiu, u CLMsistema di lavaggio a tunnelHà una pruduzzione da 500 à 550 insemi di biancheria per ora. U so cunsumu elettricu hè menu di 80 kWh/ora. Vale à dì, ogni chilogramu di biancheria cunsuma da 4,7 à 5,5 kg d'acqua.
Sè un CLM 120 kg à focu direttuasciugatricehè cumpletamente carica, ci vulerà solu da 17 à 22 minuti per asciugà a biancheria, è u cunsumu di gas serà solu intornu à 7m³.
❑ Aduprate i chip RFID per realizà a gestione di a vita cumpleta
L'usu di a tecnulugia UHF-RFID per impiantà chip per a biancheria pò rende visibile tuttu u prucessu di a biancheria (da a pruduzzione à a logistica), riduce u tassu di perdita, migliurà l'efficienza operativa è riduce i costi operativi.
Cunclusione
U Texcare International 2024 in Francfort ùn solu mostra a tecnulugia avanzata in l'industria di a cura tessile, ma furnisce ancu una piattaforma per i prufessiunali mundiali per scambià i so pinsamenti è idee, prumove inseme l'industria di a lavanderia in una direzzione più ecologica è più efficiente.
Data di publicazione: 25 di nuvembre di u 2024