• head_banner_01

nutizie

E quattru cause principali di danni à a biancheria in e lavanderie è u pianu di prevenzione

In e lavanderie, a gestione efficace di a biancheria hè un ligame impurtante per assicurà a qualità di u serviziu è l'efficienza operativa. Tuttavia, durante u prucessu di lavaggiu, asciugatura è trasferimentu, a biancheria pò esse dannighjata per diverse ragioni, ciò chì ùn solu aumenta i costi operativi, ma diminuisce ancu a soddisfazione di i clienti. Di cunsiguenza, cunnosce e ragioni di i danni à a biancheria è fà prugrammi di prevenzione efficaci hè impurtante per e lavanderie.

Analisi di e cause principali di danni à u linu 

❑ Currusione chimica

A currusione chimica hè una di e cause più cumuni di danni à a biancheria. In u prucessu di lavaggio, l'usu impropriu di detergente forte, smacchiatore di ruggine, sbiancante à u cloru è altri prudutti chimichi pruvucarà currusione à a biancheria. Inoltre, se u valore di pH di l'acqua principale di lavaggio, risciacquu è neutralizazione ùn hè micca in l'intervallu adattatu, dannigherà ancu a biancheria. I prudutti di disinfezione rimanenti, i detergenti per WC è altri prudutti chimichi nantu à a biancheria sporca causeranu ancu currusione à a biancheria.

❑ Graffii fisichi

I graffi fisichi è l'usura sò generalmente causati da a biancheria chì vene in cuntattu cù oggetti duri durante u lavaggiu, l'asciugatura o u trasportu.

Piccule sporgenze, oggetti stranieri o bave nantu à e superfici meccaniche ponu causà direttamente graffi o abrasioni di a biancheria.lavatrici di tunnel, tunnelli d'aspirazione dialimentatori spargenti, alimentatori spargenti,stiratrici, superfici di cuntattu di linu dicartulari, carrelli per gabbie di lino è carrelli di trasportu à corta distanza.

❑ Lacerazione

E lacerazioni è i strappi in u linu si verificanu più spessu durante a fase di disidratazione di a pressa. Cicli di pressa impropri o livelli d'acqua eccessivi in ​​e lavatrici à tunnel ponu fà chì u linu trabocchi da i deflettori di u tamburu durante a compressione, purtendu direttamente à strappi meccanichi.

❑ Lacerazioni in forma di V

E strappi triangulari (lacerazioni in forma di V) in u linu si verificanu quandu u tissutu hè impigliatu o schiacciatu da oggetti appuntiti durante u trasportu. I culpevuli cumuni includenu l'anguli di i nastri trasportatori, i dispositivi di fissaggio in acciaio nantu à e cinghie di trasmissione è e bave/bordi acuti nantu à e viti/superfici interne di u tamburu di l'asciugatrice.

 2

Soluzioni per impedisce a rottura di a biancheria

In vista di e cause principali di danni à a biancheria sopra menzionate, a lavanderia pò implementà e seguenti misure preventive.

❑ Prevenzione di danni fisichi

1. Cuntrullà ragiunevolmente u vulume di a biancheria secondu a cumpusizione è a struttura di a biancheria.

Imposta u limite di pesu superiore è manda un alarme una volta sovraccaricatu per evità danni fisichi causati da sovraccarichi.

2. Fate l'ispezione è a manutenzione quotidiana di uattrezzatura di lavanderiaà tempu secondu l'attrezzatura di lavanderia. Assicuratevi chì u livellu di l'acqua sia nurmale per impedisce à a biancheria di fluttuà fora di a recinzione durante u prucessu di stiratura è di causà contusioni.

3. Rinfurzà a classificazione di a biancheria. Eliminate i corpi stranieri, verificate è mantenete regularmente l'attrezzatura, è tagliate puntualmente l'anguli affilati è e bave per riduce i graffi è i danni di macinazione.

4. Adattate a pressione di pressa, a prucedura è u tempu secondu u tipu è a struttura di a biancheria per riduce i danni fisichi.

5. Rinfurzà l'ispezione è a manutenzione quotidiana di l'attrezzatura, cum'è i sacchi d'acqua per travaglià più di un certu numeru di volte (per esempiu, 100000) devenu esse rimpiazzati in modu puntuale, per assicurà u funziunamentu nurmale di l'attrezzatura.

Prevenzione di i danni chimichi

  1. Ajustate i prugrammi di detergente chimicu per assicurà chì i parametri di lavanderia è di prucessu chimicu curretti sianu aduprati. U pH hè verificatu regularmente per cuntrullà l'effetti currusivi di i chimichi.
  2. Lavate a biancheria ligeramente è assai sporca separatamente per cuntrullà u pH di u lavaggiu principale. Riducete a quantità di acidu è di basa in entrata per evità una eccessiva corrosione di a biancheria.
  3. Minimizà o rimpiazzà i lavaggi acidi è a candeggina à u cloru in i cicli di lavaggio per riduce a corrosione chimica di a biancheria.
  4. Riduce a quantità di candeggina aduprata è cuntrullate strettamente a quantità per evità chì un sbiancamentu eccessivu danneghji a biancheria.

LinuTtrasportuPrivenzione

1. Verificate regularmente a cinta trasportatrice, a fibbia d'acciaio, u deflettore è altre parti, rimpiazzate puntualmente e bave o l'anguli acuti di e parti per evità di causà graffi à a biancheria.

2. Per migliurà a macchina, è l'equipaggiamentu di a macchina, a manutenzione è l'aghjustamentu regulare, assicurate u so funziunamentu lisciu è evitate danni à a biancheria di a pinza.

3. Verificate l'arnesi cum'è i carrelli di gabbia per a biancheria è i carrelli di trasportu à corta distanza, per assicurà chì a superficia sia senza anguli taglienti o sbavature, per riduce i danni à a biancheria durante u prucessu di trasferimentu.

Cunclusione

In riassuntu, e cause di i danni à a biancheria in e lavanderie è i prugrammi di prevenzione sò a chjave per assicurà a qualità di a biancheria è allargà a so durata di vita. Attraversu un'ispezione attenta è misure preventive efficaci,lavanderiapiantepò riduce assai u tassu di rottura di a biancheria, migliurà a qualità di u serviziu è riduce i costi operativi. Dunque, a lavanderia deve attribuisce una grande impurtanza à a gestione di a biancheria per assicurà chì a biancheria sia intatta durante u prucessu di lavaggiu, asciugatura è trasferimentu.


Data di publicazione: 18 di marzu di u 2025