A velocità di alimentazione di i distributori di linu hà un impattu nant'à l'efficienza di pruduzzione generale di tutta a linea di stiratura. Dunque, chì cuncepimentu hà fattu CLM per i distributori di linu in termini di velocità ?
Quandu u tissutu si stringe di ualimentatore di distribuzionepassate per e pinze di spargimentu, e pinze di tela si apriranu automaticamente è i distributori di tessuti piglieranu automaticamente a biancheria. Tutte queste azzioni sò prugrammate daCLMingegneri, ciò chì cuntribuisce à un prucessu senza intoppi. Inoltre, un inseme di pinze per tessuti nantu à i binari di scorrimentu hè sempre in modalità standby, prontu à catturà a biancheria mentre hè alimentata versu l'altu, aumentendu assai l'efficienza è ponendu una basa solida per e prestazioni di a linea di stiratura.
I quattru morsetti di tela nantu à i binari di scorrimentu è i pannelli di navetta di l'alimentatore di distribuzione sò cuntrullati da i servomotori. Anu una risposta rapida è una alta sensibilità in modu da pudè alimentà fogli à alta velocità è coperture di trapunta à bassa velocità. A velocità di alimentazione più alta pò esse di 60 metri/min.
Rulli di unCLMI morsetti di tela di l'alimentatore di spargimentu sò fatti di materiali impurtati durevuli cù un disignu anti-goccia. A biancheria grande è pesante pò esse alimentata efficacemente. Migliurà l'efficienza di l'alimentatori di spargimentu da i dettagli pò stabilisce un bon principiu per a linea di stiratura liscia è à alta velocità.
Inoltre, i nostri alimentatori di sparghjera anu a funzione di rilevazione intelligente. Sè una federa hè mischiata cù e coperte di trapunta, l'alimentatore di sparghjera si fermerà automaticamente, ma u travagliu di stiratura successivu ùn si fermerà micca. L'impiegati ponu scopre e situazioni in anticipu per evità i tempi di inattività per via di inceppamenti è ritardi in l'efficienza generale di u travagliu.
Questi disinni nantu à l'efficienza ponenu una basa solida per l'alta efficienza di u tuttu linea di stiratura.
Data di publicazione: 06 di settembre di u 2024