A dimensione di u tamburu internu di l'asciugatrice ghjoca un rolu vitale in u so funziunamentu. In generale, più grande hè u tamburu internu di l'asciugatrice, più spaziu a biancheria averà per girà durante l'asciugatura in modu chì ùn ci sia micca accumulazione di biancheria in u centru. L'aria calda pò ancu passà per u centru di a biancheria più rapidamente, purtendu via l'umidità evaporata è accorciendu efficacemente u tempu di asciugatura.
Tuttavia, assai persone ùn capiscenu micca questu. Per esempiu, alcune persone utilizanu un 120 kgasciugatriceper asciugà 150 kg di biancheria. Quandu l'asciugamani sò vultati in l'asciugatrice cù un picculu vulume internu di u tamburu è un spaziu insufficiente, a morbidezza è a sensazione di a biancheria saranu relativamente scarse. Inoltre, in questu casu, micca solu si cunsumerà più energia, ma ancu u tempu di asciugatura serà assai allungatu. Questa hè in realtà una di e ragioni per chì parechjisistemi di lavaggio a tunnelsò inefficienti.
Ci vole à nutà chì ci hè una norma currispundente per u vulume di u tamburu internu di unasciugatrice, chì hè generalmente 1:20. Vale à dì, per ogni chilogramu di biancheria secca, u vulume di u tamburu internu deve ghjunghje à u standard di 20 L. Nurmalmente, u vulume di u tamburu internu di un'asciugatrice di 120 kg deve esse superiore à 2400 litri.
U diametru internu di u tamburuCLML'asciugatrice à fiamma diretta hè 1515 mm, a prufundità hè 1683 mm, è u vulume righjunghji 3032 dm³, vale à dì 3032 L. U rapportu di vulume supera 1:25,2, ciò significa chì quandu si asciuga 1 kg di biancheria, pò furnisce una capacità di più di 25,2 L.
Un rapportu di vulume di tamburu internu sufficiente hè una di e ragioni impurtanti per l'alta efficienza di l'asciugatrice à fiamma diretta CLM.
Data di publicazione: 27 d'aostu 2024