In u prucessu di asciugatura di l'asciugatrici, un filtru specializatu hè cuncipitu in u condottu di l'aria per impedisce chì a lanugine entre in fonti di riscaldamentu (cum'è radiatori) è ventilatori di circulazione di l'aria. Ogni volta chì unasciugatriceQuandu si finisce di asciugà un caricu di asciugamani, a lanugine si appiccicherà à u filtru. Una volta chì u filtru hè cupertu di lanugine, l'aria calda ùn scorrerà micca bè, affettendu cusì u funziunamentu nurmale di l'asciugatrice.
Per l'asciugatrici chì sò aduprate in i sistemi di lavaggio à tunnel, a funzione di rimuzione automatica di lanugine hè una necessità. Inoltre, uraccoglitore di lanugine, chì pò raccoglie centralmente tutta a lanugine, deve esse dotatu di. In questu modu, l'efficienza di l'asciugatrici aumenta mentre l'intensità di u travagliu di l'impiegati diminuisce.
Avemu osservatu chì l'asciugatrici aduprate cù e lavatrici à tunnel in alcune lavanderie anu qualchì prublema. Certi utilizanu u disignu di rimuzione manuale di lanugine, è altri utilizanu una rimuzione è una raccolta automatica inefficiente di lanugine. Ovviamente, questi inconvenienti averanu un impattu negativu nantu à l'efficienza di l'asciugatrici.
In generale, quandu si sceglieasciugatrici, in particulare quelli cumpatibili cùsistemi di lavaggio a tunnel, a ghjente deve fà attenzione à e funzioni di rimuzione automatica di lanugine è di raccolta centralizzata. Queste funzioni sò impurtanti per migliurà l'efficienza di a produttività di tutta a lavanderia è diminuisce i costi operativi.
CLML'asciugatrici à tamburo à focu direttu è l'asciugatrici à riscaldamentu à vapore utilizanu tutti metudi pneumatici è di vibrazione per raccoglie a lanugine, chì ponu rimuovere accuratamente a lanugine, assicurà a circulazione di l'aria calda è mantene stabile l'efficienza di asciugatura.
Data di publicazione: 29 d'aostu 2024