In u mercatu attuale di e lavanderie, l'asciugatrici cumpatibili cù i sistemi di lavaggio à tunnel sò tutte asciugatrici à tamburo. Tuttavia, ci sò differenze trà l'asciugatrici à tamburo: struttura à scarica diretta è tipu di recuperu di calore. Per i non prufessiunali, hè difficiule di distingue e differenze evidenti trà l'aspettu di l'asciugatrici à tamburo. Solu quandu l'asciugatrici à tamburo sò in usu praticu, e persone ponu truvà e differenze in u risparmiu energeticu è l'efficienza di asciugatura di l'asciugatrici à tamburo.
Asciugatricicù una struttura à scarica diretta pò scaricà l'aria calda direttamente dopu ch'ella passa per u tamburu internu. A temperatura massima di l'aria calda scaricata da a porta di scaricu di un'asciugatrice à scarica diretta hè generalmente trà 80 è 90 gradi. (Un'asciugatrice riscaldata à gas pò ghjunghje à un massimu di circa 110 gradi.)
Tuttavia, quandu st'aria calda hè filtrata da u cullettore di lanugine, una parte di l'aria calda pò passà per u condottu d'aria è esse riciclata in u tamburu internu. Questu richiede un cuncepimentu sofisticatu. Per esempiu, l'asciugatrici à focu direttu CLM ponu riciclà u calore. Anu un cuncepimentu unicu di riciclaggio di l'aria di ritornu, chì pò riciclà è riutilizà u calore efficace. Questu ùn solu riduce u cunsumu d'energia, ma migliora ancu l'efficienza di l'asciugatura.
In tuttu, quandu si sceglieasciugatriciè stabilendu sistemi di lavaggio a tunnel, e persone devenu attribuisce abbastanza impurtanza à u disignu di recuperu di calore per realizà un prucessu di asciugatura più efficiente è chì risparmia energia.
Data di publicazione: 02-Set-2024