In u mercatu di lavanderia attuale, l'asciugatrici cumpatibili cù i sistemi di lavatrice di tunnel sò tutte asciugatrici. Tuttavia, ci sò diffirenzii trà asciugatrici: struttura di scaricamentu direttu è tipu di ricuperazione di calore. Per i non prufessiunali, hè difficiule di dì à e sferenze evidenti trà l'apparenza di l'asciugatrici. Solu quandu l'asciugatrici sò in usu praticu, a ghjente pò truvà e differenze in u risparmiu d'energia è l'efficienza di asciugatura di l'asciugatrici.
Asciugatricicù una struttura di scaricamentu direttu pò scaricate l'aria calda direttamente dopu chì passa per u tamburinu internu. A temperatura massima di l'aria calda scaricata da u portu di scarico di una asciugatrice à scaricamentu direttu hè generalmente trà 80 è 90 gradi. (Una asciugatrice riscaldata à gasu pò ghjunghje à un massimu di circa 110 gradi.)
In ogni casu, quandu questu aria calda hè filtrata da u cullettore di lint, una parte di l'aria calda pò passà per u duttu di l'aria è esse riciclata in u tamburinu internu. Questu hà bisognu di un disignu sofisticatu. Per esempiu, l'asciugatrici CLM à u focu direttu ponu riciclà u calore. Hanu un disignu unicu di riciclamentu di l'aria di ritornu, chì pò riciclà è riutilizà u calore efficace. Questu ùn solu riduce u cunsumu d'energia, ma ancu migliurà l'efficienza di l'asciugatura.
In tuttu, quandu scegliteasciugatriciè stabiliscenu sistemi di lavatrice di tunnel, a ghjente deve dà abbastanza impurtanza à u disignu di ricuperazione di u calore per realizà un prucessu di asciugatura più efficiente è risparmiu d'energia.
Tempu di Postu: Sep-02-2024