• head_banner_01

nutizie

U Sistema di Prutezzione di Sicurezza Unicu di un Sistema di Lavaggio di Tunnel CLM

CLMsistemi di lavaggio a tunnelE recinzioni di sicurezza sò principalmente in dui lochi:

❑ Trasportatore di carica

❑ Zona di funziunamentu di u trasportatore à navetta

A piattaforma di carica di u trasportatore di carica CLM hè sustenuta da una cellula di carica assai sensibile chì hè suspesa. Quandu u carrettu di biancheria hè spintu, l'inerzia hè relativamente grande. S'ellu ùn si ferma micca in tempu è sbatte contr'à utrasportatore di carica, questu purterà à una pesata imprecisa, chì affetterà u cunsumu d'acqua è l'aghjunta di detergenti in u lavaggio successivu, affetterà a qualità di u lavaggio, è ancu pruvucarà u bloccu di u silo. Di cunsiguenza, a recinzione di sicurezza di u trasportatore di carica deve esse quì, è l'altezza ùn deve micca superà u portu di carica.

Una recinzione di sicurezza hè ancu necessaria in a zona operativa di u trasportatore navetta per a sicurezza persunale di l'impiegati. Ci sò state lavanderie chì anu causatu ferite persunali per via di tali prublemi di sicurezza, chì hè un accidente di sicurezza maiò per e lavanderie.

A zona operativa di utrasportatore à navettahè strettamente pruibitu per l'impiegati, dunque CLM furnisce una recinzione di sicurezza intornu à l'area operativa di u trasportatore à navetta.

Inoltre, ci hè un dispositivu di prutezzione di ricunniscenza ottica in fondu à uCLMTrasportatore à navetta. Quandu l'ochju otticu ricunnosce chì ci hè un ostaculu, ferma l'operazione. Tale prutezzione multipla garantisce a sicurezza di l'impiegati è evita incidenti di sicurezza maiò in e lavanderie.


Data di publicazione: 30 settembre 2024