• head_banner_01

nutizie

Perchè u linu novu soffre un tassu di danni più altu in l'estrattore? E cumu si CLM cumbatte una tale situazione?

Ci hè una suluzione per un tassu di danni più altu per a nova biancheria di l'hotel in usistema di lavatrice di tunnel?

U linu novu tende à esse dannatu da l'estrattore per via di a stanza più stretta lasciata per a fibra di cuttuni, perchè u novu linu hè affettatu da e cundizioni di umidità è l'addolcitore in 40 volte di lavare.
Dopu à 40 volte di lavà in u sistema di u tunnel, a rata di dannu hà diminuitu significativamente per via di a redundanza di fibra di cuttuni è più spaziu per a fibra per stà.

Allora chì hè a logica di CLM per risolve un tali prublema? Indipendentemente da a cundizione di u lino, l'estrattore CLM hà una deviazione standard di u tassu di danni sottu 0.03%. U presser CLM pesante pò programà per età di lino, limite di pressione massima è densità di tessili. L'operatore di lavanderia pò selezziunà un prugramma predeterminatu quandu carica u linu in u tunelu, è u presser hà da auto-ajustà a barra di pressione è u timing di pressa. À u listessu tempu, u centru di forza di stampa pò esse aghjustatu da diversi pesi di carica di lino. A forza di pressa hè cuntrullata precisamente da u cilindru idraulicu. Cusì, l'estrattore CLM pesante cuntrola u tassu di dannu di linu è, in cunseguenza, riceve un tassu più bassu d'acqua dopu à u prucessu.


Tempu di post: 27-ghjugnu-2024