Dopu à u Covid, u turismu hè cresciutu rapidamente, è ancu l'attività di lavanderia hè cresciuta assai. Tuttavia, per via di l'aumentu di i costi energetichi causatu da fattori cum'è a guerra russa è ucraina, u prezzu di u vapore hè ancu aumentatu. U prezzu di u vapore hè aumentatu da 200 Yuan/ton à 300 yuan/ton avà, è alcune zone anu ancu un prezzu incredibile di 500 yuan/ton. Dunque, a cunservazione di l'energia è a riduzione di u cunsumu di l'impianto di lavaggio sò urgenti. L'imprese devenu piglià misure pusitivi per cuntrullà u costu di u vapore per ottene operazioni ecunomiche efficaci.
A matina di u 23 di marzu, u "Seminariu di Ricerca è Risparmiu Energeticu di l'asciugatrice à gas è di a stiratrice à gas" urganizatu da Jiangsu Chuandao Washing Machinery Technology Co., Ltd. A risposta di a cunferenza hè stata entusiasta, è guasi 200 fabbriche di lavaggio d'hotel sò ghjunte à participà.








In u dopumeziornu, tutti i membri di a riunione sò ghjunti à a lavanderia chjamata Guangyuan per visità. Capiscenu prufundamente a cundizione di pruduzzione di sta lavanderia dopu avè utilizatu e macchine di lavanderia CLM. Sta lavanderia hà cuminciatu à cumprà macchine da CLM in u 2019, durante i trè anni, anu compru 2 insemi di lavatrici à tunnel di 16 camere x 60 kg, è linee di stiratura à alta velocità, linee di stiratura à alimentazione remota, sistema di sacchetti ecc.; Sò soddisfatti di a bona qualità è di e prestazioni perfette di e macchine CLM. I clienti chì visitanu sta lavanderia ne danu ancu grandi lodi.



Data di publicazione: 04/04/2023