• head_banner_01

nutizie

U Seminariu di Efficienza è Risparmio Energeticu CLM hè cunclusu cù successu

Dopu à u Covid, u turismu hà aumentatu rapidamente, è l'affari di a lavanderia hè ancu aumentatu assai.In ogni casu, per via di l'aumentu di i costi di l'energia causatu da fatturi cum'è a Guerra Russa è Ucraina, u prezzu di u vapuri hè ancu aumentatu. U prezzu di u vapuri hè cresciutu da 200 Yuan / ton à 300 yuan / ton avà, è certi spazii anu ancu. un prezzu maravigghiusu di 500 yuan / ton.Dunque, a cunservazione di l'energia è a riduzione di u cunsumu di a pianta di lavare hè urgente.L'imprese deve piglià misure pusitive per cuntrullà u costu di u vapore per ottene operazioni ecunomiche efficaci.

A matina di u 23 di marzu, u "Seminariu di ricerca è risparmiu energeticu di l'asciugatrice di riscaldamentu di gasu è di ironer di riscaldamentu di gasu" ospitatu da Jiangsu Chuandao Washing Machinery Technology Co., Ltd. A risposta di a cunferenza hè stata entusiasma, è quasi 200 lavare hotel. e fabbriche vinianu à participà.

nutizie-11
nutizia-13
nutizie-15
nutizie-12
nutizia-17
nutizie-14
nutizie-16
nutizie-18

Dopu meziornu, tutti i membri di a riunione venenu à a fabbrica di lavanderia chjamata Guangyuan per visità.Capiscenu assai a cundizione di produzzione di sta lavanderia dopu l'usu di lavanderia CLM.Questa lavanderia hà cuminciatu à cumprà macchine da CLM in 2019, durante i trè anni, anu compru 2 set di lavatrici di tunnel di 16 camere x 60 kg, è linee di stiratrice à alta velocità, linee di stiratrice di alimentazione remota, sistema di sacchetti, ecc; Sò soddisfatti di a bona qualità è di un rendimentu perfettu. di macchine CLM.I clienti chì visitanu sta lavanderia facenu ancu elogi.

nutizie-110
nutizie-111
nutizia-19

Tempu di Postu: Apr-04-2023